Yhteyden saat seuraavasti:

Puhelimitse

040 586 7005 (Olli-Pekka Myllynen)

tai

Sähköpostilla

Lähetä viesti osoitteeseen

Jos et näe yllä sähköpostiosoitetta tai osoite ei pääty “.fi” -maatunnukseen, selaimesi ei osaa käsitellä roskapostirobotteja estävää javascriptiä. Ota silloin yhteyttä puhelimitse (tai kirjeitse), tai käytä toista selainta.

Yllä oleva sähköpostiosoite muuttuu aika ajoin, jotta postilaatikkomme ei täyttyisi suodattimet läpäisevästä roskapostista. Tarkista voimassa oleva osoite tältä sivulta ennen viestin lähettämistä, jos vasta harkitset yhteydenottoa.

Asiakkaillemme annamme eri osoitteen toimeksiantoihin liittyvää yhteydenpitoa varten.

Asiakastapaamiset ja neuvottelutilat

Käytössämme on useita neuvottelutiloja Helsingissä, Espoossa, Vantaalla ja Kirkkonummella. Tapaaminen voidaan järjestää jossakin niistä, tai luonanne, jos niin haluatte. Sovitaan tästä, kun otatte yhteyttä.

Postiosoite

Andoms Lakiasiat Oy

Neidonkalliontie 22

02400 Kirkkonummi

Asiakastapaamisia ei järjestetä postiosoitteessamme, siellä meillä ei ole neuvotteluihin sopivaa tilaa.

Toimialue

Toimialueemme on koko Suomi, vaikka pääosa asiakkaistamme tuleekin pääkaupunkiseudulta ja Uudeltamaalta.

Yhtiön kotipaikka on Kirkkonummi ja Y-tunnus 2712475-9.

Hinnasto

Voimassa olevat hinnastomme löydät seuraavilta sivuilta:

Yksityishenkilöt ja kuolinpesät

Hinnasto perunkirjoitukselle

Yritykset ja yritysjärjestelyt

Vaihtoehtoinen riidanratkaisu

Teemme jokaisen asiakkaamme kanssa kirjallisen toimeksiantosopimuksen, joka määrittelee toimeksiannon suorittamisen ehdot.

Periaattessa mistä sopimuksesta tahansa voi tulla erimielisyyksiä, myös toimeksiantosopimuksesta kanssamme. Meidän kanssamme tämä on lähinnä teoreettinen mahdollisuus. Kun toimeksianto ja kaikki toimintamme perustuu molemminpuoliseen luottamukseen, asiakas voi aina irtisanoa toimeksiannon milloin tahansa.

Erimielisyyksiin voi periaattessa hakea ratkaisua yleisistä tuomioistuimista. Tuomioistuinprosessi voi kuitenkin olla kallis. Häviäjä joutuu yleensä korvaamaan vastapuolen oikeudenkäyntikulut omiensa lisäksi. Lisäksi tuomioistuinprosessi voi kestää vuosia.

Ongelma on yleinen EU:ssa. Siksi EU:ssa on annettu direktiivi vaihtoehtoisista riidanratkaisumenetelmistä. Ajatuksena on, että pienemmissä asioissa ei tarvita kankeaa ja kallista menettelyä. Meillä direktiivi on toteutettu ottamalla välttämättömät määräykset mm. kuluttajansuojalakiin.

Kuluttajansuojalain 2 luvun 8 b § edellyttää, että kuluttajalle annetaan verkkosivuilla tieto sellaisesta vaihtoehtoisesta riidanratkaisuelimestä, joka on toimivaltainen käsittelemään elinkeinonharjoittajan ja kuluttajan välisiä riita-asioita (ja joka on ilmoitettu EU:n komissiolle sellaiseksi). Suomessa eräs tällainen vaihtoehtoinen riidanratkaisuelin on kuluttajariitalautakunta.

Jos toimeksiantosopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).